Naaldwijk, 12 november  2010

Unicum Freesia start tijdens de 10e editie van Margriet Winter Fair de campagne Geur&Kleur rondom de Freesia.

De Freesia is niet nieuw. De Freesia is wel klaar voor een hernieuwde kennismaking. De gemiddelde consument weet tegenwoordig veel minder van bloemen. Unicum Freesia biedt daarom de consument tijdens de Margriet Winterfair de kans de Freesia te ontdekken.

Wat voor veel mensen een verrassing kan zijn is de bijzondere geur die de bloem verspreidt. Iedere kleurvariant van de Freesia heeft haar eigen geurkarakter.

De Freesia is zelfs beroemd om haar geur. De freesia’s kennen een geurschema van peperachtig tot zoet geurend. De freesia’s geuren maximaal als de bloemen open zijn. Bovendien is de Freesia een langbloeiende sierbloem en biedt zich uitstekend voor het verlengen van het zomerse gevoel in huis met iedere week een andere kleur en geur: passend in ieders interieur.

Hedendaags karakter

Unicum Freesia wil graag iedereen opnieuw kennis laten maken met deze prachtige, klassieke bloem. “We willen met name het hedendaagse karakter en de pracht van deze sierbloem onder de aandacht brengen”, aldus Matthieu Barendse kweker van Unicum Freesia, “de Freesia biedt met haar kleurenvariaties een mooi onderdeel in een boeket, maar er kan nog veel meer met de Freesia”. Dat willen we iedereen laten zien, ruiken en laten beleven tijdens de Margriet Winterfair.”

Volg uw neus 19 tot en met 25 november richting stand nr. 3006 in de Jaarbeurs Utrecht en ontdek uw favoriete Freesia Geur & Kleur.